Tänään on Su Syys 05, 2010 7:55 am

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Liian suuret rinnat 
Kirjoittaja Viesti

Viesti Liian suuret rinnat
Elikkä mulla on siis liian suuret rinnat. D koko. kun ei ole rintaliiveja päällä, rintoihin sattuu. Ajattelin että jos tekisi pienennyleikkauksen... Tietääkö kukaan mitä se maksaa?? Ei kai se niin paljon kuin silikonit, siinähän oikeastaan vaan pienennetään..

Vai olisiko joku muukin tapa pienentää niitä?? Kun ei sopivia vaatteitakaan tahdo löytyä..

Ke Maalis 31, 2010 12:14 pm

Viesti Re: Liian suuret rinnat
Oma kuppikokoni on 85-f. Oletko nyt aivan varma omastasi. Joka kolmas suomalaisista naisista kuvittelee rintansa pienemmiksi mitä ne todellisuudessa ovat. Itselläni on terveydellisiä haittoja rintojeni suuruudesta mutten silti pääse leikkaukseen kun olen kuulemma liian nuori. Leikkaus maksaa hieman alle 30 000 mk riippuu tietenkin kuinka paljon otetaan pois.

Ke Maalis 31, 2010 12:15 pm

No multa ei tarvi kovin paljoa pois ottaa, C mulle riittää ja kelpaa aivan mainiosti. En voi kuvitellakaan miten sä pärjäät niin suurien rintojen kanssa, ja mistä löydät vaatteita.. Mut mä en vaan jaksa enää! Minkä ikäisenä sitä leikkausta saa aikasintaan tehdä?? Olen nyt 17...

Ke Maalis 31, 2010 12:15 pm

itse olen 21v. ja vaatteni ostan aivan tavallisista vaatekaupoista. kysymyksistäsi päätellen suosittelen että käyt jossain kunnon rintaliiviliikkeessä ja pyydät että he kertovat siellä ihan oikean kokosi. Ennen itsekin luulin rintojeni olevan d-kuppi kokoa mutta kuinkas kävikään... Suosittelen!

Ke Maalis 31, 2010 12:16 pm

mulla on rinnat kokoo c mut yhet rintsikat on kokoo d, ku c koko näytti niis nii pienelt (en ikinä jaksa kokeilla)... ihan sopivat ne kyl on, siis rintsikat. ja mä pidän mun rintoja liian isoina...! b kävis mulle kaikkeis parhaiten...!

Ke Maalis 31, 2010 12:18 pm

Jeps,elikkä mullakin on aivan liian isot rinnat.Olen kanssa ajatellu mennä rintojen pienennysleikkaukseen,mutta liian nuori taidan olla.Olen 17-vuotias.Inhottaa,ku pitää suorastaan hävetä näin isoja rintoja.Menen pian kuitenkin hyvään liivikauppaan,jossa osaavat neuvoa mulle oikeanlaiset liivit.

Ke Maalis 31, 2010 12:19 pm
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ]